Håltimma!

Så underbart med håltimmar! :') Även fast jag hade kunnat gå på lektionen, den var frivillg. Men kände att den inte kommer ge något så jag åkte istället hem och åt hehe :D Ska tillbaka om cirkus en kvart, då har jag två lektioner innan dagen är slut. Sen ska jag bara hem och plugga plugga plugga. (när man måste plugga är det ganska bra med en pojkvän som dissar en, då har man inte så mycket mer att göra liksom. Eller jo, träffa kompisar. Men dom har ju också saker att plugga till. Inte Alex, han är dålig. Han bara sover hela dagarna. typ.) ajaaaah, ska planera morgondagen lite mer med min sömntuta sen blir det naturkunskap och ped led! tjenixen vaa


pluttisen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0