Good night!

Haha pluggande ingenting förut, utan jag valde att sova. Lite dumt kanske, men skönt som fan. Sen var det först träniong med småttingarna och sen därefter vidare till min egen träning. Jepp, ni läste rätt! Dom har startat en grupp för tränare och gamla gymnaster och sånna som bara vill hålla igång liksom. Rätt kul var det faktiskt. Även om det märks att jag inte tränat på nästan 8 månader. Haha herrejävlar! Men ja, nu tränar jag iallafall en gång i veckan med (nästan) alla mina fina tjejor! :)
Imorgon är det skola mellan 9 och tolv. Och efter det ska jag hem till Alex. Är där i några timmar innan han ska repa och sen får vi se om jag åker tillbaka till honom eller inte. Jag hoppas på det, men det beror på vad hans far säger om hans pluggande (: haha! vi får hålla tummarna! :D nu ska jag sova iallafall! (trodde klockan var elva men den var ju lite mer ser jag nu...oops)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0