Alone

Nehepp. Hjälpte inte med att hålla tummarna. Eller lite kanske. Jag fick iofs åka till Alex, men senare än nio i så fall och då känns allt bara fett onödigt. Så jag har istället pluggat. Gjort klart alla (okej, har kanske 4 frågor kvar jag inte hitta svaren till) instuderingsfrågor till naturkunskapen, så nu är det bara att lära sig skiten också. Döda mig?
Börjar iallafall halv tio imorgon så det är skönt. Tänkte sova om någon timme eller så, och fram tills dess tänkte jag inte göra ett skit!! Eller jo okej, kanske läsa igenom svaren en gång, men inte ännu iallafall. Behöver lite time off från kemin, BAJSTRÅKIGT! nu ska jag äta godis och tycka synd om mig själv för att min pojkvän är dum, hejsvejs! (det här med att sluta med godis börjar jag med när min [och alex, men han är dum] enorma godispåse är slut. vilket lär vara om 100 år så!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0