Torsdag

Dagen i skolan kändes rätt så kort. Först sociologi där vi gick igenom vad vi ska säga på intervjun, sen åt vi lite, sen hade vi drama. Kollade en halv film, åt lite till och sen kollade vi klart på filmen. Efter det blev det hemgång och nu sitter jag här och försöker lugna ner min lilla vove som gnäller massa efter att ha varit hos veterinären. nutte ;(

Ska börja plugga lite nu strax (förhoppningsvis kommer jag det iallafall hehe...) och så ska jag käka mat snart. När jag väl orkar börja med maten. Sen blir det väl förhoppningsvis mera plugg ikväll innan provet imorgonbitti kl 8! hjälp? för tidigt för ett prov :( men det går förhoppningsvis bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0