SAW & London, awesome!

Gårkvällen var roolig! Degade hela dagen hemma, åkte till Heron för att hämta ut biljetter till SAW 3D, HUR AWESOME?!?! :D gaash, är astaggad! :D Torsdag den 28/10 kl 23.59 på rigoletto :D Det är jag, Alex och Jessie som ska gå. Det enda jobbiga med det är jag börjar skolan klockan 8 dagen efter...yey haha!

Iallafall, vid tio åkte jag och Jessie in till stan, fick sms av helena om att hon tog nästa tåg så vi stog kvar vid stationen och väntade på henne. Sen vandrade vi tre till The bridge. Passade in happy huor bra, lite gör bra kanske? Öl efter öl, cider efter cider och fyra shottar senare mådde jag inte så bra! hahah. Men kvällen var rolig och den slutade faktiskt överraskande bra (: Dom jag minns som var med var jag, Jessie, Helena, Jalle, Jacke, Alex, John, Fredde, Robin, Crouch, Elin, Elins kompis, Boffe, Ljungström..och sen var det nåra till :D och så träffade jag även på Julia och Lisa (: men ja, en rolig kväll iallafall :D och nu ska jag kika lite på Beck innan jag ska sova. LONDON IMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0