SAW 3D

Alex kom igår lagom till middagen. Så vi käkade och sedan halvsov vi fram till klockan nio då det var criminal! Efter det gjorde vi oss ready för att gå till tåget. Filmen var gymt bra! Bättre än vad jag trodde alltså. Vi fick en rolig inledning till filmen också :D haha. Men ska inte avslöja för mycket, bara dem som såg den igår på rigoletto kl 23.59 har sett filmen. Vi var först i sverige. respekt! typ. Bra var den iallafall! Bion var slut kvart i två, då ringde vi pappa som hade missuppfattat allting och stod utanför heron city. haha stackarn :D men han hämtade upp oss i stan iallafall. Vi var hemma strax innan halv tre och då gick vi och la oss på en gång! KUL var det ju att gå upp klockan sju imorse när skolan började. men fan vad duktig jag var som kom iväg! speciellt när alex fick ligga kvar och sova, fuuusk :( men ja!

Nu tänkte jag vila ett tag så jag inte ser ut som en zombie ikväll. Då ska vi hem till Fia och käka middag och sedan kanske party på det. Men jag är för jävla trött och mina småtjejer har tävling tidigt imorgon. Men ja, vi får se hur det blir. nu, sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0