Onsdag

Skolan idag var...inte så mycket skola. Vi hade möte i cirkus 40 minuter med Anders, vilket gick bra :) Sen åt vi mat, och väntade på att tiden skulle gå innan vi åkte till Balingsnäs skolan. Där gick det superbra och läraren som tog emot oss var astaggad på att vi skulle komma dit och arbeta med tjejerna. Superkul :)
Sen åkte jag hem. Glodde lite på tv, åt mat och sen åkte jag på träning. Kom hem för någon timma sen och kors i taket, jag har fan pluggat! duktigt av mig :D ska fortsätta plugga nu, sen kolla på Grey's innan jag ska försöka plugga lite mer och sedan sova (: imorgon börjar jag halv tio med sociologi och sen har vi dubbeltimma i drama och efter det naturkunskap. Men morgondagens höjdpunkt är pannkakorna till lunch :D mohaha! näe, plugga var det va? eller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0