London!

London var hur najs som helst! Fast det var nästan äckligt hur trött jag såg ut på planet dit alltså. Haha jäklar vad trött jag var! Men vi hade det bra iallafall, och jag shoppade en hel del. 2 par skor, 2 jeans, 2 leggings, 3 linnen, 1 kofta, 3 trosor, 1 bh och örhängen! Det kanske inte är såå mycket ändå, men för lite mer än bara 1000 kr, fick jag en jävla massa! så jag är nöjd som bara den :D  Vi landade vid nio på kvällen och då hämtade vi upp Alex på vägen och sen åkte vi hem till mig och kolla massa tråkig tv innan vi somnade. Eller ja, vi tänkte sova, men ingen kunde riktigt somna..så det var inte så kul att gå upp kl 8 till skolan... yey! haha

Han kommer hit igen om ett tag. Vet inte riktigt när men ja, någongång. Då ska vi hänga lite här innan vi två och Jessie ska på bio. SAW i 3D, hur awesome som helst!!! Mindre kul är att den slutar runt 2 och jag börjar skolan kockan 8 imorgon..men ja (a) haha! Jag är as taggad ändå :D wiiiie. Nu ska jag leta fram nått att ha på mig innan alex trillar in, seeeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0