Lite gladare

Ganska kort skoldag idag, det tackar vi gud för. Skönt var det. Men det är kallt i våran skola :( Ikväll ska jag plugga eftersom jag inte gjorde det igår, duktigt jossan. Sen ska jag bara chilla framför fotbollen... hhaha eller nog inte. Blir nog desperate för mig asså. Lite chokladmuffin med smält choklad över skulle inte sitta fel...
Imorgon har vi projektarbete. Först handledarmöte kl 10.30, sen 13.30 ska vi vara i Balingsnäs skolan och presentera vårat projekt och hoppas på att dom vill samarbeta med oss! Men det får vi se imorgon! Sen på kvällen har jag träning och sen blir det väl bara plugg. Den enda dagen jag ser framemot nu är fredag. Då ska jag först förmodligen är pizza med Elli :D sen forhoppningsvis träffa Alex också :) det håller vi tummarna för! men nu ska jag fortsätta "plugga" (kolla tv) heeejdåååÅåååÅÅåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0