Let's try

Hallojsan! Ligger i sängen redo att sova. Är inte det minsta trött men vad annars kan jag göra liksom? Plugga? Nej tack. Börjar inte förens 11 imorgon så det blir en härlig sovmorgon! Tänkte nyss på det där.. man blir alltid jätte glad om man börjar två timmar senare än vanligt, för då får man sovmorgon. Men då går man ju oftast och lägger sig två timmar senare istället. Då får man ju ändå inte sova längre? Makes no sense at all :) jag tänkte iallafall försöka sova nu så jag blir överdrivet utvilad imorgon. Är som sagt (skrivet?) inte trött alls, men om jag bara ligger i sängen och kollar nått värdelöst program lär jag ju bli trött. Hoppas jag! Oh well. Vi gör ett försök! God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0