Inte kul

Det blev en kort skoldag idag. Slutade redan vid ett. Skönt men vi hade kunnat gjort mycket mer än vad vi gjorde, men ja. Skönt som sagt. Sen är det riktigt irriterande att vi bestämmer att ALLA ska komma på mentorstiden så att vi kan bestämma hur vi ska göra med flaket, men bara halva klassen dyker upp. Sen klagar alla som inte var där att de inte vill ha det som vi som är där bestämmer. Om man inte ens kan komma dit kan man lika gärna hålla tyst och va nöjd med det vi andra vill ha.
Iallafall, nu sitter jag och kollar på Grey's och ska precis skicka in min loggbok till Anders. Sen måste jag försöka få tag på folk i min grupp på sociologin för att se hur vi gör imorgon...Men ja, nu blir det mer tv innan jag ska sticka ibäg på träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0