Helgen

I fredags blev det middag och mys hemma hos Fia med henne, Emma, Fanny, Nella, Jennifer och Sandra! :) mycket trevligt :) dock var jag trött som ett as haha. Kom hem strax innan 12 och då var det sängen som gällde!
Upp kvart i sju igår för att åka på tävling. Där var jag heeela dagen. Men oj vad duktiga alla tjejer va :D 01-orna fick guld i fristående och silver på matta, och kom på fjärde plats på hopp! :) Det gick lite sämre för 00-orna, men dom var lika duktiga ändå :D Efter tävlingen var det middag hos morfar som gällde :) super gott!! efter det låg jag bara och kollade på film och somnade tidigt. Så nu är jag utvilad! skööönt hehehee. Ska se om vi kan åka till Stefan idag så han kan fixa min bärbara data som är trasig -.- hoppas på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0