Hej hej hallå

Lördagen var riktigt rolig! Träffade som sagt på BHL, folk man umgicks med tillsammans med dem, och även en person jag aldrig träffat förut. Så både gamla och ny människa var det. Kul :D Vi lyssnade på Blommans band, drack öl och chillaaa (:
Söndagen var inte lika kul. H u v u d v ä r k! haha. Var och kollade på Alex match tillsammans med Jessie, 12-5 vann dom med och min sötnos gjorde två mål :) och massa assists :) sen åkte jag hem, vilade, åt och väntade på Alex. Meningen var att jag skulle plugga lite, men ja det hände ju verkligen inte. haha!
Idag har jag haft skola i tre timmar. Sociologi och svenska. Sen hem, umgicks lite med Alex som nästan precis vaknat, sen skulle han med sin mor och fixa en data. Då käkade jag innan jag åkte tillbaka till skolan för mössprovning! :D TAGGAD! kom hem för ett tag sedan, och måste snart käka en tidig middag för att sedan åka iväg på en kurs. Tråkigt? ja :( orkar inte men jag måste. Det är bara tre timmar så det borde jag överleva, hoppas jag! hörs kanske sen om jag orkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0