Fredag!

Tog mig en liten sovmorgon imorse. Somnade inte förens typ 3 så ville inte å upp halv sju... haha. Men ja, klockan 8 pallrade jag mig upp och gick till dagens andra lektion. Jag hade idrott, svenska och engelska idag. Dagen gick rätt så fort och nu är det bara två skoldagar kvar innan en veckas lov, SÅ SKÖNT! :D efter skolan åkte jag och jessie in till stan för att växla pengar till London. Vi åker ju tidigt måndagmorgon :D wohoo, här ska shoppas!

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Tvinga Elli att träffa mig kanske? Får se. Imorgon blir det troligtvis utgång med en massa, ser fram emot det :) blir nog kul! har massa pengar också så nu jävlar :D söndag blir det bara chilla jäääärnet och sova tidigt för att sen åka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0