Äventyr

Gårdagen var kul. Det började med 50års firande hemma hos familjen Larsson. Käkade lite mat, drack och käkade kakor. Sen skulle jag och Jessie hem för att hämta dricka för att sen dra på fest med Emma och hennes kompisar. Fanny va också me men det var Emmas kompisar :D) på tåget mötte vi Alex, Jacke, Andree och Fredde. Tror inte det va nån mer iallfall eller jo en men han vet jag inte vad han heter :) oväntat att träffa på dom liksom! haha :D
Vi åker iallafall hem, hämtar drickan och åker sen till Johannleund på party. Långt bort som satan! I början var det faktiskt riktigt kul, men sen började typ alla dra och då blev det lite stelt. Men kul var det ändå :) skoj att få träffa Emma och Fanny :* Jag och Jessie bestämde oss för att ta tunnelbanan hem, men på vägen hem undra Fredde om vi ville hänka på fest i stuvsta. Med bara cirkus 10 minuter ifrån oss tänkte vi att vi kan åka dit för att kolla hur det var. Men vi kom inte dit förens halv tre, då var allt dött och vi gick hem en timma senare, yey. haha!
Hade varit bättre att åka hem direkt men ja nu fick vi oss ett ytterligare litet äventyr ;p Var hemma vid fyra, somnade strax därefter, vaknade igen klockan nio av att mamma väckte mig, kul :( nu sitter jag här och är hyffsat pigg ändå. Ska käka frukost och sen får jag se om jag orkar lägga in lite bilder från igår.

Tjaaaaaaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0