Aj :(

Jag kom hem från kursen för någon halvtimma sen kanske. Det var rätt segt, men ändå ganska intressant. Tråkigt dock att Joel inte kunde längre så jag måste gå den själv (trampett 1an) men men, det är bara två dagar så jag klarar mig nog :)
Ska strax gå och lägga mig faktskt. Har så jävla ont i benet, är trött och sov dåligt i natt. Imorgon har jag skolfoto! :D kommer nog bli kul (: ska plocka fram de saker jag ska ha och sen sova :) Möter även upp älsklingen när jag slutar imorgon och umgås med honom heeeela eftermiddagen och kvällen! :D händer inte så ofta nu eftersom dom repar så mycket till albumet och hans hockeyträningar har dragit igång. Men imorgon så :) då blir det pizza också :D mohahah! nej, kläder sen sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0