We're getting a puppy tonight

Att vakna tjugo i sex igår var inte så kul. Men då stack Alex iväg till jobbet och jag låg kvar nåra timmar och sov! Sen mötte jag upp Tessan och åkte till SACO mässan och hängde där nån timme. Efter det åkte jag till läkaren och satt där i fyra jävla timmar! Har nog aldrig haft så tråkigt i hela mitt liv! Var hemma halv fem, hade världens raketfart in i duschen, käka, klä på mig, sminka mig och fixa håret, sen 40(!) minuter senare var jag redo att gå till bussen, STARKT JOBBAT!
Väl hemma hos Nikita var det trevlans! Massa gott att äta och dricka. Senare drog vi 13 tjejer (plus Alexander) in till Nype. Kvällen slutade tidigt på grund av några saker men kul hade jag ändå! :D och det var ju Nikitas första gång ute på krogen ;D naaaajs.

Idag skulle jag egentlien gått på Avenged sevenfold med Alex och hans kompisar men jag skippade det och sålde min biljett till Andrees kompis istället. Skönt :) sååå otaggad på det. Så vad jag gör ikväll vet jag inte riktigt. Chiiilllaaarrr typ (((: NAJS!

känns som att vi kommer ha en liten plutt här hemma om någon timme också btw, heheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0