Torsdag

På sociologin idag pratade vi om den nya gymnasieplanen. Och det finns ju bara en sak att säga. Sjukt. Fattar inte riktigt vad dem tänkte när de gjorde den. Tycker det är överdrivet att man ska välja hela sin framtid när man är 15 år. Men ja, det var sånt här som skitvalet förde med sig.. Annars gick dagen fort. Draman idag var riktigt rolig faktiskt :D så dubbeltimman i den gick superfort! Sen hade vi bara cirkus 20 minuter natur också, nice! Stannade i centrumm och köpte present till Jennifer efter skolan så nu har jag det klart också.

Har gjort klart svenska talet! Ska bara nöta nöta nöta resten av kvällen! (och kolla på criminal...hehe) och även försöka lära mig engelskan men just nu priorterar jag svenskan. Så hoppas lite fastnar iallafall! Ska smörja in mina små torra ben och sen läsa talet! cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0