Torsdag

Spelningen igår var bra! Roigt att höra dem spela igen :) åkte hem typ direkt när den var slut. Hade så jäkla ont i huvudet :/ gick och la mig när jag kom hem så jag fick maaassa timmars sömn. Somnade runt ett kanske och gick inte upp förens halv tio, skönt! Hade bara drama och naturkunskap idag så dagen i skolan gick fort. Kom hem för cirka två timmar sen och jag har redan gjort klart ledarskapsanalysen och hunit äta, duktig tjej! Får väl se om jag orkar plugga nått mer...hehe

Senaste ikväl blir det criminal och sedan sovadags! Börjar klockan 8 imorgon :( efter skolan ska jag förhoppningsvis hem till Alex. Han är sjuk just nu men får hoppas på att jag kan komma dit ändå. Får tvinga honom :D (a) annars har jag ingenting att göra ju :( så håller tummarna! men nu ska jag glo lite tv innan jag överväger att plugga mer! 


Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, haft en bra helg? :)

2010-11-28 @ 15:01:59
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0