Måndag

Första dagen på projektveckan avklarad då. Vi började med ett handledarmöte med Anders. Efter det gjorde vi oss ready för introduktionsträffen med tjejerna vi ska arbeta med. Den gick bra och det var roligt! Kul att så många av dem vågade prata :) Slutade runt halv två och då blev det skärholmen med Jessie! Köpte ingenting förutom en...chokladtomte, hihi (a) så sjukt goda alltså!! :D

Nu sitter jag och pluggar lite naturkunskap och om cirkus en timma ska jag bege mig ut i kylan för att åka hem till Alex. viillll inte gå ut :( kallt! men måste reta och sukta honom med min tomte, som har kinderäggschoklad! typ en sån vi köpte i Berlin och det var seriöst det GODASTE jag någonsin ätit! hhehe :D jossan <3 choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0