Igår

Gårdagen bjöd på både bra och dåliga saker. Inget jag tänker gå in på här doock (: Eller jo! En av dom dåliga sakerna är att min halsduk blev snodd igår :( Hemma hos brus liksom! trodde jag aldrig. Var ju ändå bara folk där som man kände igen ;s så tragiskt. Och nej ingen kan ha tagit den av misstag för det låg innuti min jackärm, fattiga jävlar som inte ens har råd med en halsduk. döööda mig! Utöver det var det kul hos Brus :) medföljt av en annan dålig sak, men jaaa :)
om cirkus två timmar ska jag och nellson möta Jennifer och Fanny i huddinge för att köpa hårfärg och sedan bege oss hem till Jennifer för att färga hår! Och efter det ska jag, Jennifer och Fanny (nella är för feg!!!) ha saw maraton! :D wooohoooo jag är övertaggad! haha nu ska jag leta fram något att ha på mig och kanske städa lite i rummet? förmodligen inte men vi kan låtsas.

Och nu vill jag ha tillbaka min riktigt data!! Hatar min stationära ;( Ena usb-intaget är trasigt så kan ju inte ladda in bilder eller nått, aaaah! får lösa det på nått sätt ;) jag är ju så teknisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0