Helgen!

I fredagskväll hämtade Alex (eller nja. Alex pappa rättare sagt!) upp mig här hemma efter deras match. Så åkte vi hem till dom och där gjorde vi inte allt för mycket. Åt choklad, kollade på pysch och på big bang theory innan vi båda kände för att sova! Upp klockan tio dagen efter för att han skulle börja supa tidigt som fan pga Bajenmatchen!
Jag åkte hem, halvsov hela dagen innan jag åkte hem till Jennifer för tjejmiddag. Superlyckad kväll! Höjdpunkten var solklart när vi spelade "med andra ord". Jag var på lag med en allt för övertaggad Fanny så jag kunde inte haft roligare! haha :'D Tog sista tåget hem och somnade rätt snabbt väl hemma.
Idag har jag inte gjort någonting förutom träning. Höll typ på att somna på den.. great (y) känner att jag borde försöka sova typ nu så jag är piggggggg imogon. går det ens? haha vi får väl se! aja ska käka lite chips innan jag ska sova! heeeeeeeeejddåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0