Helgen

Helgen har varit najs. I fredags vart det chill hemma hos Alex! Sedan på lördagen degade vi hemma hos honom till cirkus klockan två då han åkte på hockeymatch och jag åkte hem. Försökte installera sims på Jockes dator men det gick inte så nu är både min stationära och hans hemma hos Stefan och väntar på förbättring! haha :D
Sen vart det firande av Oscar som joinade oss 18åringar! Först förkrök hemma hos honom med massa och sen ut! Hemma runt halv tre efter en ovanlig men rolig kväll! Idag har jag segat hemma och haft träning. Skööön helg!

Imorgon är det dags för projektvecka! och även första träffen med klasserna vi ska jobba med, najs! nu blir det sängen så jag är piiigggggg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0