Harry Potter!

Oj så lätt det var att komma upp imorse klockan halv sex när klockan ringde efter att ha somnat efter tolv.. Nej inte direkt va. Men Alex var tvungen att gå  upp för att hinna till jobbet. Så medans han käkade frukost fixade jag hans hår! Det gäller att samarbeta för att spara tid vettni ;) haha! När klockan var sex gick han till tåget och jag såg fram emot en timme och en kvart till längre sömn. fel fel fel. Jag somnade typ en kvart innan klockan ringde 07.12, sen när den ringde 07.15 igen insåg jag att jag faktiskt hade somnat mellan... great!
Ner och tvinga i mig en macka för att sedan åka till skolan för att ha nationella i fem timmar. Skönt att man fått vila ut ordentligen då... heheh. Jag satt en och en halvtimma av fem. Bra jobbat! Nej men det gick faktiskt bra, eller ja det kändes så och jag fick ändå ihop 10 sidor :) så jag är nöjd! Nu har jag sovit lite av och till sen klockan tolv, skönt! Ska sova en timme till tänkte jag innan jag ska äta och dra på träning. Och efter träningen är det dags för HARRY POTTER! har naaaaaaajs!?! :D sugen på popcorn som fan asså thihi! Nej men sova var det, så jag inte somnar ikväll liksom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0