Första dagen

Träningen igår gick bra. Det var inte så många där men det var skönt, var så himla trött! Men den gick bra och hyffsat fort. Kallt som satan var det dock sen när jag gick hem.. Trodde mina öron skulle ramla av! Vill ha min halsduk :( Väl hemma började jag med maten!
Alex kom strax efter nio och då käkade vi och sen chillade vi framför tv:n mest. Jag var så cp trött och det finns ju inte så mycket att göra en söndagkväll klockan tio direkt.. haha. Somnade senare är vad jag borde så att gå upp halv sju imorse för att han skulle till jobbet var ju inte så kul! Men jag gick bara upp och joinade honom vid frukosten och sen gick jag och la mig igen! hehehh

Hade bara en lektion idag. Efter den åkte jag till stan och skärholmen en snabbis med Jessie. Kom hem för någon timma sen och nu ska jag kolla på förra veckans desperate som jag missade och sen ska jag försöka skriva mitt tal! fast jag kanske ska sova lite också...hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0