Bra dagar!

Gårkvällen var riktigt mysig! Restaurang med världens bästa och efter det åkte vi hem till Jennifer och kollade en film och matchade in sista tåget perfaaa. Hemgången med en envis Jesper va rätt rolig :D haha! Somnade nästan direkt när jag väl låg i sängen (:
Idag gick jag upp tidigt och åkte hem till Alex :) vi kollade bland annat på Baksmällan :D så sjukt rolig :D haha! Sen hann vi inte göra så mycket mer för han skulle iväg till bilskolan. Och nu sitter jag här hemma och väntar på mat. Sjukt hungrig.

Imorgon ska jag troligtvis träffa Alex igen och sen på kvällen är det party hos Brus som gäller, precis som gaaaaamla goda tiden, eller nått sånt.. Kul blir det nog iallafall :D men nu ska jag se om maten börjar bli ready, tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0