Update

Fredagskvällen blev riktigt lyckad. God mat med tjejorna och sen party hos Emma efter det. Lagom mycket dricka och härligt folk :) Drog hem ganska tidigt eftersom jag skulle upp runt tio på lördagen.
Då var jag först på BHLs spelning i Alvik! Dom var riktigt duktiga :) efter det åkte jag hem, käkade lite snabbt innan Alex pappa kom och hämtade mig och så åkte vi till flygplatsen. Där hämtade vi upp Alex och Andree som kom från London :D det hade gått riktigt bra för dem där och låtarna låter riktigt bra! Sov hos Alex och vi tog det bara lugnt, kollade på Hitta nemo :D hihi!
Sen på söndagen var det dags för Alex och deras spelning! Emma och Fanny joinade mig :)) dom var asbra och dom gick vidare till final! Dom kom tvåa med bara några få röster efter ettan...som har varit på turné i japan! Riktigt duktiga var de :) Sen åkte jag och Alex hem till mig och chillade...och pluggade -.- haha. Finalen för dem spelas den 29 eller en 30 maj redan :) OCH det är INGEN åldersgräns, mohaha! Det betyder att jag får komma :D wiiie
Efter en lång dag i skolan sitter jag nu på mitt rum, halvstädar, lyssnar på musik och spelar sims! haha :'D ska fortsätta med det nu! tjao

ps. imorgon är jag ledig, hihi! Dagen ska spenderas i stan med Jessie, sedan möta upp Alex, åka hem till mig och sedan ska vi på ett möte angående jobbet i sommar och sen åker vi hem till mig och sover igen! Bra dag imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0