Sommar

"Redovisningen" vi hade idag gick bra, snabbt gick det också så jag var bara i skolan i ca en timme. Skönt :) Älskar nu mot slutet när det är jätte varmt ute och nästan alla lektioner går bort och man har ingenting att göra. Det kallas sommar. Förra året mot slutet när vi hade så många håltimmar gick jag och Tessan till sjödalsparken och köpte med oss jordgubbar - sånna skoldagar gillas!
Jag har två prov och ett litet arbete att göra och sen är jag fri från skolan några månader, härligt! Sitter för tillfället och pluggar lite historia samtidigt som jag kollar på Grey's (gäller att slå två flugor i en smäll vettni!) Snart ska jag städa undan lite eftersom Alex kommer hit imorgon :) men nu ska jag läsa om kalla kriget, seya!


förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0