Sista dagen denna vecka

God morgon! Jag är uppe riktigt tidigt för att börja halv elva! Men Alex åkte för en halvtimma sen och jag är för pigg för att somna om, så kunde lika gärna gå upp och försöka göra lite nytta..som om att det kommer hända. Iallafall, tänkte kanske försöka börja läsa lite i svenskaboken som vi fått, den verkar så sjukt dålig men jag har inte mycket val.
Idag ska vi bara sitta och skriva klart våra konfliktrapport och sen slutar vi för dagen. Hur lång tid det tar vet jag inte, två-tre timmar kanske, men vi lär iallafall inte sitta till fyra! Senare har jag träning och sen kanske jag ska träffa Alex, beroende på om han skulle hinna eller inte.

Igår när han var här spelade vi monopol med Jessie. Kan ni gissa vem som vann eller??? Aaaa precis, jag vann! :D och jag är ändå den som tycker monopol är tråkigast haha! Men de va kul :) Och så satte jag upp studsmattan igår också, åh :') Men nej, ska springa och hämta boken nu, seya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0