Måndag

Nu är en av de tre skoldagarna denna vecka avklarad! Det är så sjukt lite kvar nu att jag nästan inte vet vad jag ska göra. Sitter här hemma utan något att plugga...en konstig känsla som man inte haft sedan exakt ett år sen typ. En härlig känsla :D
Imorgon är det en kort dag i skolan och så ska jag träffa älsklingen :) Och på onsdag är det också en ganska kort skoldag, eller det är upp till oss själva. Vi ska bara skriva klart rapporten och sen slutar vi..det lär ju inte ta så många timmar! Jag längtar så galet mycket till sommaren. Och planerna där är inte många alls. Ska jobba, eventuellt åka till göteborg och öland, ska till katrineholm, festa, träffa vännerna och fylla år. En bra sommar tror jag nog :) Det blir vad man gör det till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0