Måndag igen

Hej på er. Nu är måndagen avklarad och det ser ut att bli en helt okej vecka. Slutade över en timma tidigare idag, skönt. Och imorgon börjar jag kl 11 och slutar runt tre, sen på onsdag har vi orientering. Inte lika kul, men rätt soft det med. På torsdag börjar jag 11 igen och slutar sen halv fyra och på fredag vet jag inte riktigt. Men den dagen blir nog värst iallafall, menmen.
Har suttit och pluggat en del. Lite stolt över mig själv faktiskt haha :D Men hade tänkt att sluta med det strax och bara ta det lugnt framför tv:n/tv-spelet hela kvällen. Men ett stooooort glas oboy, mums :D Vad som händer imorgon återstår att se. Skulle träffat mina favorit tjejer men de var så få som kunde :/ puss på dom!

Och idag har jag och Alex varit tillsammans i 4 månader, tihih ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0