Måndag

Galet nice väder ute! :D
Och jag var galet trött i lördags. Hade ju som sagt inte sovit någonting alls, och var på tävling hela dagen. Segt men ändå roligt :) Sen mötte jag upp Alex och vi åkte och käkade och sedan gick på bio. Vi såg Kick ass och den va förjävla bra asså! Haha den måste alla se :D sen åkte vi hem till honom och sooov :)
I söndags kollade jag först på Alex och deras match, som dom vann! :D med 4-2, och sedan åkte jag hem och var med honom resten av eftermiddagen :)

Idag var det dags för skola mellan 10.20-16.20. lång dag med andra ord, inte lockar det att sitta inne i skolan en hel dag med det här vädret heller...men finns inte mycket att göra åt saken. Inte heller lockade det att gå upp i morse eftersom Alex var ledig..fusk! Men nu är en av veckans dagar avklarade iallafall och resten brukar gå ganska fort. Nu är det matteplugg som står på schemat resten av måndagen, kul! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0