Hejhejhallå

Nu var det ett tag sen jag skrev. Har väl varken hat tid eller lust. Iallafall, i torsdag var jag med Alex :) Vi (eller okej, han) pluggade massor medans jag nördade med tv-spel hehe :D fast jag pluggade lite! Sen på fredagen var vi båda lediga, men han var tvungen att åka hem ganska tidigt för att hinna med allt han skulle göra. Och jag var bara hemma hela dagen/kvällen. Solade och tog det chill :)
Igår var jag och Jessie först och kollade på deras fotbollsmatch. Den gick tyvärr inte så bra, men oj vad dommaren var dålig! Alla motståndarnas mål var på offside, och så skojar jag inte bara för att jag hejade på Alex och dom, men han var så grymt värdelös. Gav John ett rött kort också, haha askul. John va då inte lika glad :D
På kvällen åkte vi hem till Tobbe på chillkrök. Jätte kul med trevligt folk. En lyckad kväll som slutade runt tre då pappa hämtade mig och Alex. Skönt var det att sova iallafall. Alex har typ precis åkt, och nu ska jag straax på träning. Sen träffa Alex igeeen :) men nu måste jag dra, hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0