Checka in den

Idag var det orientering som stod på schemat. Verkligen jätte tråkigt. Inte bättre blev det att jag vaknade upp med en fet förkylning heller...men jag överlevde dagen och jag och Tessan tog oss runt på lite mindre än två timmar, haha. Men över hälften av klassen klarade inte ens alla kontroller typ.
Ska strax iväg på träning och efter det ska jag åka hem till Alex :) Måste dock försöka hinna plugga lite där också.. Inte långt kvar på denna vecka nu. Allt går så snabbt, men det är skönt.
Och på lördag ska jag och Jessie på Alex och deras spelning, dom kom till final i sveriges största musiktävling, Emergenza! As grymt :) Och eftersom Alex verkar tro att typ as många läser min blogg bad han mig göra reklam för deras nya myspace, så nu tycker jag att ni....typ fem läsare som jag har ska kolla in den :D Tryck här! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0