Vet att ni vill veta

Rätt mycket i skolan. Eller nej, egentligen inte. Utan vi har EU-rollspel på onsdag. Vi är klara med det, så det ska bara övas in. Bokdiskussion imorgon. Ska läsa det sista ut boken strax, sen sova. Problemet där är bara att den kommer vara svår att prata om..Menmen. Sen har vi samhällsprov nästa tisdag. På allt med EU. Vilket är typ 40 sidor i boken, och vi får inga instuderingsfrågor eller whats so ever! Så man måste gissa på vad man ska kunna...åååångest! Aja får kämpa. (Men fattar seriöst inte hur de tänker. Vi hade ett exakt likadant prov i ettan i samhällen, såklart inte om EU! Där fick ungefär hälften ig..borde dom inte göra på ett annat sätt nu då? :s) aja skolan kan ta sig!
Jag ska läsa lite som sagt skrivet och sedan sova..ensam :( Kommer sova ensam för mycket den här veckan! :o Idag sover jag ensam för Alex har sen träning och jag börjar typ tre timmar före honom imorgon..imorgon sover jag med sötnosen :D onsdag sover jag ensam för att jag ska till Berlin på torsdag och planet går runt sex på morgonen...och på torsdag sover jag ensam för att planet hem landar runt tolv typ. Massa dåligt! Men fredag och imorgon, då jävlar ska jag sova med honom..han har inget att säga till om, okej! :D nej, läsa var det...
ska bara hämta oboy först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0