Tjingeling

Mina fötter gör fortfarande jätte ont :( inte kul alls! Åkte hem från min sötnos runt ett idag, jag skulle möta Jessie i huddinge och hans kompisar skulle hem till honom där dom skulle spela massa xbox (men alex bara fuskar!) Jag spelade mot honom imorse och han fuskade massor.. men han är söt ändå :)
Nu sitter jag hemma och väntar på mat, är riktigt hungrig! Har inte ätit något sen elva (undantag en skorpa hihi) senare idag vet jag inte vad jag ska göra. Ska försöka plugga lite historia och sen bara ta det lugnt. Desperate börjar ikväll också, det ska jag titta på (a) Men nej, nu ska jag gå och dö lite eller nått, mina fötter är dumma.


(
)
myskväll med dessa underbara på fredag! :*

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vilken smickrande bild du valde -.- hahaha

2010-03-02 @ 22:08:34
URL: http://shoreline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0