Update

Jag fryser som fasen, är relativt trött och kan inte andas - vem älskar inte att vara sjuk?
Aja, bättre att jag är sjuk nu innan lovet, eller vad säger ni? Och den 25 mars, ska jag och Jessie till Berlin, över dagen. Yep ni hörde läste rätt. Planet går runt 8 på morgonen, vi kommer dit runt tio och sen går planet hem runt 10 på kvällen. Lite spontant och kul sådär. Är dock pank men äsch, skit samma! Alex hade också följt med om han inte hade varit sån nörd och va tvungen att leka pluggis i skolan, hihi.
Ska strax åka hem till den så kallade pluggisen, eller snart och snart. Ingen aning om när men någon gång i guess. Sitter just nu och kollar på en gammal wallander med Jessie. Asbra är den :))) och i natt går mr deeds, om jag är vaken då ska jag tvinga Alex att kolla, han får allt offra sig, för oj så mycket fotboll och hockey jag har kollat på med honom! men nej, filmen rullar för fullt, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0