Tjejkväll!

Ännu en skolvecka över, skönt! Och kommande vecka ser hyffsat skön ut. Måndagen är väl värst, slutar sent som vanligt. Tisdagen helt okej..som den brukar plus en bokduskussion, och sedan är det onsdag vilket innebär att vi endast är i skolan kanske två timmar för lite EU-rollspel och sedan på torsdagen är jag i BERLIN!! :D och på fredag är det som vanligt igen.. men ja, bara tre hela skoldagar, inte helt fel :)
Men nej, nu är det helg och då ska jag inte prata om skola :D Chillade massor hemma hos Alex igår, kollade på National tresaure och bakade kladdkaka innan vi somnade så gott i sängen, haha. Fick åka hem tidigt idag för att han skulle iväg. Strax ska jag också iväg. Ska hem till fina Sandra på tjejmiddag för att fira henne ikväll med mina brudar plus några av Sandrooows kompisar i guess :) men nej, ska ta och göra mig i ordning nu! ha en bra kväll för det kommer jag ha!

sötnosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0