Onsdag

Vi har världens jobbigaste uppgift i samhällen. Den ska redovisas nästa onsdag, ett EU-rollspel. Jag kan och fattar INGENTING. Ofta jag orkar leta upp och tänka själv hur Tyskland ställer sig till massa olika finansförslag?? döda mig -.- Annars känns det relativt lugnt i skolan. Bara samhällen som tar död på mig. Både EU-saken och sedan har vi prov...på EU :( Annars har vi bara psykologiprov imorgon och så ska vi prata om en bok vi har läst på tisdag. Måste sätta igång att plugga inför samhällen imorgon!
Ska strax iväg på träning och efter det åker jag direkt hem till Alex. Där ska jag plugga lite till och tvinga honom att kolla på Grey's, hihi. Men så länge han avbryter våran film för att kolla på fotbollskanalen europa kan han va tyst! haha :D men nej, ska läsa igenom svaren igen och sedan käka innan jag tar en promenix till träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0