Onsdag

EU-rollspelet gick faktikst bra idag. Var inte värsta grejen som alla lärare hade fått det att verka, men nu är det gjort iallafall och nu är det bara samhällsprovet som jag har kvar innan lovet. Får se till att plugga till det nu..när fan ska jag hinna det?
Ska dra till träningen om cirkus en kvart, och sedan direkt efter den ska jag möta Alex. Vi kommer typ hinna vara med varandra i en timma, men det är det värt! Träffar ju inte honom förens på fredag eftermiddag liksom..inte okej :( Men dagen imorgon lär gå jättefort..eller jättesegt. Jag är inte direkt någon shopping människa, men det är alltid roligare att shoppa i något annat land så det går väl fort. Men nej, ska fixa det sista innan jag tar mig en promenad till träningen. Duktiga jossan är i farten. Inget godis på vardagar och massa promenader haha!

Kommentarer
Postat av: Jessica =)

Det där med inget godis sket sig ju igår ;) haha

2010-03-24 @ 20:51:25
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0