Mysis

Gårkvällen var massa mysig! Vi kom till Sakina cirkus fem, och vi började med att rida. Satan i gatan vad roligt det var. Längesen jag satt på en häst, men oj vad mysigt :) Vi red i ungefär två timmar och allt gick jättebra, tills hemvägen... Kajsa, som precis har opererat knät igen, skulle envisas med att rida. Och så blev det lite strul och hästen blev rädd så lillan flög av! Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv tror jag, uscha :( Men allt gick bra och Kajsa mår prima och hästen var det inte heller nått fel med.
Seda käkade vi taco, och efter det proppade vi i oss tusen kilo godis, chips, popcorn och läsk. Det var galet hur mycket vi åt. Vi kollade på en film också, minns dock inte namnet, men det var någon skräckfilm om vampyrer, inte ett dugg läskig men ändå hyffsat bra :) Vi åkte hem relativt tidigt idag och nu sitter jag hemma och kollar på Luftslottet som sprängdes med Jessie, gash vad dom filmerna är bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0