Hahah

Jätttekul att alla andra i min familj, ja precis alla! är på Jessies studentskiva medans jag sitter hemma med hundarna och pluggar, helt ensam :( Mamma och Pappa kommer väl om någon timma, dom var bara med på middagen. Men både Jocke och Glenn ska vara där hela kvällen...woho. Och här sitter jag med EU...awesome :((
Alex kommer iallafall hit lite senare, typ runt halv tolv...om han inte smsar och säger att han missar bussen, kommer inte bli förvånad.. men hoppas inte det för då kommer han inte komma, då känns det bara jätte onödigt, så håll tummarna på att sötnosen hinner :D Tänkte baka mig en kladdkaka som tröst eftersom jag är mobbad...tills jag kom på att jag inte får äta, attsingen! Så nu sitter jag här, pluggar lite då och då, tuggar tuggummi och dricker vatten..måste städa rummet också, vilken drömkväll!

Här har ni henne, klassens HARRY POTTER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0