Studenten

Studenten blev asbra! Förutom att farmor ramlade precis innan vi skulle åka till Jesses utsping :( vilket resulterade i en bruten handled :/ Men vi kollade iallafall på Jessies utspring och sedan åkte jag med på flaket. Hur najs som helst :D Längtar som FAAAN tills jag själv står där och kan skrika att jag har tagit studenten :D
Efter flaket var det bara att åka hem och duscha på en gång. Man va ju inte fräsch någonstans. Öl och cider på hela mig, men fan vad det var värt det haha. Var hemma på Jesies mottaggning i cirkus en halvtimma innan jag åkte hem till Alex mottaggning. Trevlans var det där också :) På kvällen hade jag lyckats övertala alla att stanna hos John och parta istället för att dra ut på krogen och jag hade skitkul :D så hela dagen var maaasssa bra :) och nu ska jag äta tjao :D

bilder kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Du borde verkligen gå in på min blogg nu när jag gått in på din blogg :)

Gillar du min blogg kanske du vill följa den via bloglovin? Jag följer då din? :)



Kram!

2010-06-06 @ 19:26:35
URL: http://justmyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0