Skaka rumpan

Igår mötte jag upp Emma och Fanny för att bada. Fast det blåste så jävla mycket så vi badade aldrig, utan vi gick och käkade istället hehe. Sen kom även Jennifer och vi stack hem till Fanny för att göra oss i ordning innan vi alla drig hem till Nellson för chillkrök. En trevlig kväll med en jäääävla massa mygg!
Och idag åkte jag till skärholmen med Emma. Jag köpte ett par jeans shorts och ett linne. Sedan drog vi hem till Nella, väntade på Fanny och när hon kom badade vi och spelade spel :D haha! Sen gick jag hem för att äta och nu sitter jag här och väntar på Alex som kommer hit om ett tag. Kanske ska städa lite innan? nääe, troligtvis inte. För jobbigt. aja ha en bra kväll allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0