Hopp hopp

Tjenixen! Igår skulle jag och Alex egentligen åkt till skansen med några kompisar, men det blev aldrig av. Inte för oss två iallafall, Alex den mesen blev sjuk hehe. Näe, stackare :( Han skickade hem mig också, taskigt. Jag blev iallafall medtvingad på promenad med hundarna i för många timmar och sen på kvällen gick jag på promenix med Elli som avslutades med en skräckfilm med henne, hennes syster och en till! En bra kväll med andra ord :) jossan <3 skräckisar. (fast vet inte om man kan kalla den skräckis egentligen. Den var ju inte läskig..menmen) Eller nej förlåt. Kvällen avslutades med att pappa kom och hämtade mig så jag slapp gå ännu mer, haha :D

Jag har varit ute och solat lite idag trots klockan bara är kvart i tolv. Men vaknade runt tio typ. Ska strax hitta på något annat, typ hoppa studsmatta eller nått :D innan Alex kaaanske kommer hit. Beroende på om han hinner..hoppas på de :) men nej, ut i solen! heeerrååÅåå.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det känns som om det var en evighet sen vi sågs :( <3

2010-06-23 @ 22:32:31
URL: http://jjenifeer.blogg.se/
Postat av: emma

verkligen !! :( men på söndag! :D<3

2010-06-24 @ 12:58:35
URL: http://channeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0