Hellu

Blir kanske lite dåligt med uppdateringar nu, men skit samma. Det är sommar så vem fan vill sitta inne? förutom när det regnar dårå..men hallå, hur ofta gör det de i sverige? hmm
Igår var det iallafall midsommar och jag var hemma hos Axel! Det var skit trevligt. Massa god mat, massa trevligt sällskap, massa dricka och massa kubb! En grym kväll helt enkel, så tack Axel Snape att jag fick komma dit :D
Mådde inte fullt så bra imorse dock, men jag lever fortfarande! Ikväll är jag hemma själv med Alex :) vi ska laga goooood mat och passa my dogs! Inte såå kul, men nödvändigt och skönt ändå. Men nej, nu ska jag börja med middagen medans sötnosen är och handlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0