Heey

Igår var det student som gällde igen. Nu var det min kusin Malin som tog studenten :) Bara ett år kvar tills det är min tur, iih :D Idag ska jag nog bara vara hemma och chilla, åker iväg och jobbar imorgon nämligen. Är borta i en vecka. Alex jobbar också då, iallafall tills på fredag så lite sällskap får jag :) fast ha åker hem två dagar tidigare :( men ändå.
Sen är jag ledig typ hela sommaren fram tills någon gång i augusti (tror jag) då jag jobbar igen. Det blir nog bra. Det blir nog ett bra sommarlov i år! Men nu ska jag ta och städa lite i mitt rum och leta fram det jag ska ha med mig när jag ska jobba. Vi höres mina vänner

Kommentarer
Postat av: fanny

Josefin jag saknar dig :( Kom nyss på när vi sågs sist. Inte okej! KOM HEM! <3

2010-06-16 @ 18:02:44
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0