Pigga upp va

Usch alltså. Så fort jag kom fram till Märsgårn igårkväll ville jag bara hem direkt. Så deprimerad plats asså. Fattar inte hur vissa kan åka dit bara för att feta..men jaa skaffa ett liv :)))) aja, folket och tv:n räddade min kväll. Dock sov jag ingenting i natt och har varit utan mobil hela dagen. Hur har jag överlevt?? Men ja, nu är jag hemma. Med datan och mobilen och tv:n, mina kärlekar. Hinner inte träffa mina andra kärlekar (vänner) innan jag måste tillbaka för ikväll ska jag bara och imorgon sova halva dagen och sen vara med Alex eftersom vi åker kl 7 på onsdagmorgon..wiiiiiieeeee. Men ja, sen så. Men nej, ska sova lite nu typ. Eller duscha. Något av det. Hare bra hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0