Ölman!

Igår blev det kubb, brännboll och ölman tillsamans med Alex och hans kompisar. Planen från början var att kolla massa skräckfilm med Fanny & Jennifer med det gick inte :/ Men det blir av idag istället :D
Gårkvällen var iallafall jäkligt trevlig och(!!!) jag träffade bollen, flera gånger utan att ens röra tjejträet på brännbollen! (jag menar. Hallå, till och med killarna använde tjejträet!) Och mitt lag vann :D wiho! haha. Kul var de iallafall, och kubben och ölman var najs det med! Sen vart det falukorv kl 3 i natt, riktigt gott kan jag lova. En bra kväll men min sötnos plus några till!
Ser dock fram emot ikväll med. Skärckfilm med två st som blir as rädda, hur mycket bättre kan det bli? :D mohaha! Men nej, ska börja förbereda inför maten jag ska göra. Är ju ensam hemma så måste ju leka hemmafru typ :( trååååkigt. Blää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0