Hundpassning

Sitter just nu och passar valpisen. Som fortfarande inte har ett namn. Eller alla andra har bestämt redan, men jag gillar inte det namnet så för mig heter han ingenting. Måste komma på ett bättre! Ikväll kommer Fanny hit och hjälper mig leka hundvakt åt honom för att mamma och pappa ska ut och käka. Trevlans bananer. Pizza ska vi äta också, muums! :D
De senare dagarna har jag badat, solat, sovit, träffat Alex och myst med hundarna. Trevligt. Det är sommar det. Iallafall sola och bada delen. Mycket niiice. Men nej, ska typ väcka hunden nu så han är lite rolig :D seya!


Nu har Sixten fått en leksak i sin egen storlek..synd bara att han hellre leker med något annat


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Såååå söt! benji ;) <3

2010-07-16 @ 18:33:26
URL: http://jjenifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0